CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 23, 2010

kenapa mesti jalur lebar..........

  Jalur lebar.Ini adalah satu elemen penting yang menjadi tunggak kepada 

enjin gaya hidup masa kini.Dan salah satu daripadanya ialah Facebooks.

Ya! nampaknya, saya kini lebih banyak berkongsi tips, info, perkembangan terkini , dan mencari awek baru bersosial di facebook berbanding di forum atau blog.
Apa yang saya suka mengenai facebook ialah, ianya cepat, mudah dan ringkas… di facebook saya boleh berkongsikan tips-tips yang ringkas kepada kawan-kawan. Boleh bertanyakan soalan dan pendapat yang ringkas-ringkas dan  mendapat reply yang pantas , lebih-lebih lagi jika bilangan rakan anda sangat ramai macam saya.
          oleh itu,memang benar kata orang tua,kerana nenek saya pernah berpesan,kalau nak 
bersosial,biarlah kena pada caranya.....

0 comments: